FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum klasy II d Strona Główna
->
Offtopic :]
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Klasa
----------------
OGŁOSZENIA
Forum
----------------
Regulamin
Administracja i inne bzdetki
Ogłoszenia
Szkoła
----------------
J. Polski
J. Angielski
Historia
WOS
Fizyka
Chemia
Biologia
Geografia
Matematyka
Plastyka
W-F
Religia
Informatyka
Hyde Park
----------------
Offtopic :]
Sport
Muzyka
Twój Świr
Inne
----------------
Śmietnik
Reklama
Klasa Pierwsza
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Eryk
Wysłany: Czw 22:58, 13 Mar 2008
Temat postu:
Nareszcie ktoś zajrzał na forum ;]
Maniuś
Wysłany: Nie 19:38, 09 Mar 2008
Temat postu:
Mam 2 z matmy na półrocze. Więc rozumiecie. Mimo to 0.9km/1kg to tez bardzo duzo.
Remi
Wysłany: Pią 13:10, 23 Lis 2007
Temat postu:
170:180=0.94444...., a nie 0,218
Maniuś
Wysłany: Czw 8:06, 15 Lis 2007
Temat postu:
No więc chodzi o to, że... Jak masz maszyne któraważy 200kg, a jej moc wynosi 400km to na jeden kilogram przypadają jej dwa konie mechaniczne. Niedawno ta bariera została przekroczona w świecie motocykli przez Yamahe YZF R1. Waży 170kg a ma 180km. Więc policzmy : 170kg : 180km = 0,217948717948717...
Na 1KM mocy przypada +-0,20kg. To strasznie dużo!!! co innego samochody z dakąmocą które ważą tone z kawałkiem:) Sam byłem świadkiem kiedy wyprzedził mnie i mojego tate trabant z silnikiem polo. Bo był lekki i miał duzo mocy. Trzeba uważaj bo na takich motocyklach zbyt ostre dodanie gazu kończy sie na plecach albo dłuuuugim ślizgiem.
Eryk
Wysłany: Pon 19:18, 05 Lis 2007
Temat postu:
ja nie mam, ale nie ważne, forum jest po to by sobie p[omagać, no to opowiadaj ...
Maniuś
Wysłany: Wto 12:24, 30 Paź 2007
Temat postu:
Nika napisał:
hey kozaki, oglądaliście kiedyś Red Bull X-fighters? to jest dopiero akcja, a nie te wasze pierdzące pierdzikółka
Ta kozaku, musi być ostro. Nazwiesz pierdzółką motocykl w ktorym 1KM przypada na mniej niz 1 kg masy?
Np Yamaha YZF R1.
Pewnie nie masz pojęcia o czym mówie.
BTW, Suzuki B-King już w sprzedaży w Polsce. Zapraszam do lektury:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,B-King,wchodzi,do,sprzedazy,z,cena,51,000,zl,4121.html
dominik
Wysłany: Nie 19:20, 14 Paź 2007
Temat postu:
Ja jeździłem traktorem i nie było tak trudno!!
Nika
Wysłany: Pią 20:49, 12 Paź 2007
Temat postu:
hey kozaki, oglądaliście kiedyś Red Bull X-fighters? to jest dopiero akcja, a nie te wasze pierdzące pierdzikółka
Eryk
Wysłany: Wto 8:45, 02 Paź 2007
Temat postu:
jaki śmieszny niemiecki hip-hop w tle.....
Lukas
Wysłany: Wto 19:07, 11 Wrz 2007
Temat postu:
Ty mówisz o ciągniku a ja o traktorze, to jest istotna różnica.
Traktor to takie urządzonko z 10 wajchami, 20 przyciskami i sam nie wiem z czym jeszcze
Baardzo skomplikowane i nie mowię tu o jeździe
Remi
Wysłany: Wto 11:09, 11 Wrz 2007
Temat postu:
Dlaczego?? Np. Traktor wymaga tylko siły
Lukas
Wysłany: Wto 10:53, 11 Wrz 2007
Temat postu:
http://www.nieparkuj.pl/
Grunt to inteligencja naszych polskich kierowców
http://motogazeta.autocentrum.pl/?FF=122&stype=15&fid=4af95e172da37197a9132860697b84fc
Kto się odważy jechać czymś takim?
http://video.google.pl/videoplay?docid=-5546179002936185509
Baaardzo złożone konstrukcje. Polecam
http://video.google.pl/videoplay?docid=9208826433095168672
Ach ci rolnicy!!
A tak na marginesie. Czy ktos prowadził kiedyś kosiarkę do trawy, traktor, kombajn? Wiecie jakie to trudne?
Maniuś
Wysłany: Pon 19:57, 10 Wrz 2007
Temat postu:
No juz się trochę nauczyłem, że mechaniczny luż jest po charakterystycznym "pyk" w tym silniku nie ma wariatora ale może wodzik jest brudny... zobaczymy w weekend rozkręce
Lukas
Wysłany: Pon 19:43, 10 Wrz 2007
Temat postu:
Hmmm...
Może skrzynia jest czymś zanieczyszczona i się blokuje??
Mi też coś takiego się zdarzało, szczególnie jak chciałem ruszyć na skrzyżowaniu. Rozkręciłem wariator i okazało się że był cały w jakiś podejrzanych brudach. Przeczyściłem i wszystko było ok. Spróbuj też dłużej trzymać sprzęgło, może jeszcze nie załapało jak zapaliła ci się lampka. Sprawdź czy lampka i przewody nie są w jakiś sposób uszkodzone albo przepalone. Jak nie pomoże to sam nie wiem co nawaliło.
jak jesteś zdesperowany to wymień lampkę a jak nie masz money to jeździj na wyczucie
Maniuś
Wysłany: Pon 18:34, 10 Wrz 2007
Temat postu:
Łukasz może mi pomożesz... mam problem dosć denerwujący.
A mianowicie... oczukuje mnie lampka biegu jałowego. Jade sobie 1,2,3,4 potem już jak zaczynam hamować to oczywiste, ze biegi redukuje czyli 4,3,2 i chce wbić luz między 1 a 2. No i niby wchodzi ładnie bo lampka sie zapala więc delikatnie odpuszczam sprzęgło i tylne koło się blokuje... szczególnie denewujace na trawie. Wiadomo czemu. Powiedz czy możliwe, żeby zębatki skrzyni biegów były do regeneracji po 6000km? Bo Chyba nie w tym problem. Silnik dwusuwowy, dwucylindrowy instalcja 12V.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Emule
.
Regulamin